Per šias Kalėdas „Target“ pardavinės „Marks & Spencer“ prekes

„Target“ bendradarbiavimas su tokiomis mados ikonomis kaip Victoria Beckham, tokiais prekių ženklais kaip „Lego“ ir tokiomis parduotuvėmis kaip „FAO Schwarz“ tapo įprasta kompanijos veiklos dalimi, o šį šventinį sezoną mažmeninės prekybos milžinė įtrauks dar vieną bendradarbiavimą. „Target“ paskelbė, kad prieš šių metų šventinį sezoną ir per visą šventinį sezoną daugumoje kompanijos parduotuvių ir svetainėje Target.com bus parduodamos atrinktos Didžiosios Britanijos mažmenininkės „Marks & Spencer“ (M&S) prekės. „M&S Food“ asortimentą sudarys „prabangi kolekcija“, kurioje bus 15 prekių: karamelės dėžutėse, šokoladiniai saldainiai, sausainiai, arbata ir triufeliai, kurių kaina svyruos nuo 2,99 iki 27,99 JAV dol. „Target“ interneto svetainėje jau galima pažvelgti į keletą būsimų prekių: „M&S Santa's Magical Light Up Workshop“ šokolado dėžutę, „M&S Collection After Dinner Mint“ šokolado dėžutę ir „M&S Hot Chocolate Mix Light Up Lantern“ dėžutę. Prekes bus galima įsigyti nuo lapkričio mėn. Nors pasak „Target“, „Marks & Spencer“ prekių pasirinkimas ir kiekis kiekvienoje parduotuvėje įvairuos, interneto svetainėje bus pateiktas visas prekių asortimentas be jokių jų įsigijimo apribojimų. 



Comments

popular

Dėl saugumo atšauktas dar vienas renginys Čikagos apylinkėse

Evanston įsigaliojo plastikinių maišelių draudimas

Mackinac Island pripažintas vienu gražiausių miestų Amerikoje