Nauja paslauga padės spręsti skrydžių vėlavimo ir atšaukimo klausimus

 

Po mėnesių mėnesiais trunkančių masiškai atšaukiamų ir vėluojančių skrydžių JAV Transporto departamentas sukūrė naują paslaugą – informacinę lentelę, skirtą padėti keliaujantiems lėktuvais. Nuo praėjusios savaitės keliautojai jau gali pasitikrinti, kokias garantijas, pinigų grąžinimą ar kompensacijas siūlo pagrindinės šalies oro transporto bendrovės, jei skrydis vėluoja ar yra atšaukiamas. Nauja paslauga sukurta tam, kad keliautojai galėtų rinktis ir rinktis tas oro linijų bendroves, kurios siūlo geriausias kompensacijas. Informacinėje lentelėje lyginama visų pagrindinių šalies oro linijų bendrovių politika tokiais klausimais kaip: kurios siūlo maitinimą, jei skrydis vėluoja ilgiau nei tris valandas, kurios siūlo be papildomo mokesčio perregistruoti skrydį toje pačioje arba kitoje oro linijų bendrovėje ir kt. Lentelėje daugiausia dėmesio skiriama vadinamiesiems „suvaldomiems“ atšaukimams ar vėlavimams, t. y. tiems, kuriuos lemia mechaninės problemos, personalo trūkumas ir pan. Vėlavimai ar atšaukimai dėl oro sąlygų ar saugumo problemų į lentelę neįtraukiami. Šiais metais JAV oro linijos jau atšaukė apie 146 000 skrydžių, t. y. 2,6 % visų skrydžių, beveik 1,3 mln. skrydžių buvo atidėti, rodo „FlightAware“ duomenys. Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m., atšauktų skrydžių skaičius išaugo maždaug trečdaliu, o atidėtų skrydžių – beveik ketvirtadaliu. JAV Transporto departamento informacinę lentelę galima rasti čia: https://www.transportation.gov/airconsumer/airline-customer-service-dashboard.

Comments

popular

Dėl saugumo atšauktas dar vienas renginys Čikagos apylinkėse

Evanston įsigaliojo plastikinių maišelių draudimas

Mackinac Island pripažintas vienu gražiausių miestų Amerikoje